חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

המדריך למלחמה בהונאות ביגוד, בשמים, הנעלה ועוד – חלק ראשון
מחבר:ישראל נלחמת בהונאות רשת (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:17/04/2024
שעה:14:13:54

המדריך למלחמה בהונאות ביגוד, בשמים, הנעלה ועוד: UGG STORE, MAYERS ודומיהם

יש המון פוסטים בנושא בטווח של שנים אחורה, על אותם אתרים ואותם זיופים, ואף אחד לא עושה דבר בנושא. עוד ועוד קורבנות תמימים נופלים בפח. מה עושים?

נתחיל בכך שבעלי האתרים המדוברים אינם ישות מוכרת בשום צורה, הם לא מאוגדים כחברה בע"מ כפי שהם טוענים לא פעם ובוודאי שאינם מזדהים בשמם האמיתי כשהם טורחים להתקשר אליכם. הם פועלים מתחת לרדאר באמצעות סימים לא רשומים ודומיינים חבויים בכתובת סתמית, ואם הם מפרסמים כתובת או שם חברה אז תמצאו שהכתובת סתמית והחברה בשמה הם משתמשים לא קשורה אליהם בשום צורה.

לאתרים ולבעליהם אין ולא היתה אף פעם חנות פיזית בשום מקום בעולם, וכאשר הם מוסרים כתובת לצורך החזרת מוצרים - לא תמצאו בה שום דבר שקשור אליהם והחבילות בחלק מהמקרים חוזרות מחוסר דרישה.

מדובר בקבוצה שפועלת ממספר אחרי אינטרנט, חלקם זהים וחלקם בעלי נראות דומה, הם עובדים עם מספר ספקים לסליקת כרטיסי אשראי בארץ ובעולם והם יודעים איך לתמרן את אותם ספקים כדי להביא עסקה שהוגש נגדה ערעור לכלל הצלחה. כשזה לא קורה, וזה לא קורה בהרבה מקרים, הם נוקטים באיומים קשים והטרדות בלתי חוזרות של הלקוחות עד שחלק מהם מבטל את הערעור מחשש להסתבך.

להלן רשימה חלקית של האתרים:

class-deal.co.il
mallshoes.co.il
mayers.co.il
ugg-store.co.il
ugg-store.co.il
uggstore.co.il
uggstores.co.il
uglyshuz.com

המשך בפוסט הבא.
17/4/2024 14:13 ישראל נלחמת בהונאות רשת המדריך למלחמה בהונאות ביגוד, בשמים, הנעלה ועוד – חלק ראשון